Laptop

4 februari 2022 0 Door Mireille

Bijna 2 jaar geleden kocht ik een nieuwe laptop. Ik had hem besteld bij Expert, maar hij kwam maar niet. Dus heb ik hem bij Coolblue besteld. Ik was heel blij met z’n eigenschappen. Met het touchscreen, de grootte en de active stylus. Helaas waren er ook mankementen. Tot 3x heb ik hem op moeten sturen, omdat er problemen waren met de hardware. En service ontving ik niet. Geen leentoestel, tijden in de wacht hangen, bagger. Binnen een halve week was hij weer stuk en heb ik geeist dat het nu eindelijk klaar zou zijn. Een nieuwe krijgen was onmogelijk, want hij wordt niet meer gemaakt. Nu, een paar weken later is het eindelijk ook echt klaar. Ik heb vorige week zelf al een nieuwe gekocht, ergens anders, maar had mijn geld nog niet terug. Ik zie net dat het binnen is, dus dat is een hele geruststelling. Het was nog behoorlijk lastig om een nieuwe te krijgen. Door het chiptekort is het aanbod laag, zeker omdat ik zulke specifieke eisen heb.

En die nieuwe, die was helaas een stuk duurder, maar bevalt tot nu toe echt enorm. Van een Acer Spin 5 ben ik nu overgestapt naar een Microsoft Surface pro. Deze kan bijna hetzelfde, alleen klapt het scherm niet om, maar kan het toetsenbord van het scherm af geklikt worden. Dit heeft als voordeel dat er minder snel problemen ontstaan met de hardware, dus ik heb goede hoop.

Hopelijk gaat deze heel veel langer mee en kan ik er mijn studie mee afronden.